diumenge, 1 d’abril del 2007

Una nova aventura

Avui me llançat al món dels blogs. No sé massa bé com funcionen pero el que si que tinc molt clar és que son una bona eïna comunicativa i que permeten conèixer molta gent i aquesta és una de es coses que més m'agrada.

Em dic Jordi i tinc 31 anys. M'agrada molt escoltar música, en especial tot allò que engloba el rock simfónic com son Marillion, Yes, DreamTheater, Roger Hogdson, Jean Michel Jarre, etc...

També m'agrada molt llegir, sobretot lectures polítiques i noveles d'aventures.

Una de les meves pasions és la política. Sóc un utópic, comunista conveçut i militant del PSUC i d'Esquerra Unida. He estat vinculat durant molts anys al moviment estudiantil on vaig començar a fer política i després en diferents organitzacions juvenils.

Ara participo de la meva agrupació local del PSUC i d'EUiA on estem preparant les eleccions municipals conjuntament amb els companys i les companyes d'ICV.

M'he decidit a escriure un blog básicament per curiositat. Perque em bé molt de gust compartir coses amb la resta de gent. Coses i opinions de tot tipus, sense imposar la "meva veritat" a ningú pero si exterioritzant-la sense por a discrepar.

Espero que aquesta aventura doni els seus fruits personals i em sigui de profit a mi i a qui li pugui aportar alguna cosa allò que jo escrigui.

Salut!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sembla molt bé aquesta nova iniciativa amb els blogs. Tot i que jo hagues posat els primers de la llista a Yes , ja, ja, ja

Salut i molta sort amb akesta nova aventura

Anònim ha dit...

Buenas chaval, ya veo que el html está dejando de tener secretos.
Me alegro del blog, ahora viene lo más chungo que es llenarlo, aunque claro, con esos más que cuestionables gustos musicales no tendrás problemas en hacer relatos terroríficos jejejejeje.

Ale,

Salud

David